R I E N A ;
Rina :)
Tuesday, 29 May 2012 • 21:53 • 0 comments

hai , (:
selamat bercuti.. 
dalam 2 minggu cuti nie , rina duduk rumah je ,
sangat bosan , tapi leh tengok muke mak ayah lame lame kan ?

kenapa tak balik kampung ?
alasan sebab , rina dah tak ade atok dengan nenek ,
4 - 4 dah tak ade :)
ok , lupekan ..

tadi text kawan ,
kau ade tak kat umah , jom kuar , hoho ^^
dia cakap dia ade kat umah , 

sooooo , Rina lea jalan jalan !
yeaahhh ! nak jumpe kawan kawan !

homework pon tak ade , 
sebab cikgu tak sempat bagi , 
so , say cheessseee ! :D
entah kenape terlebih hepi , hohoh ,
selamat tinggal readers :) 


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , Welcome to Sofia Rina Blog . I Fifteen Years Old . living in Segamat , Johor . Thank You Blogwalking in My Blog :) c

POTPETPOTPET ;


OTHERS;



BLOG ARCHIVE;

  • nenonenonenoneno !
  • Simple GiveAway by Chocolate-Vochelle Blog. Jom jo...
  • Saya Nak Brooch Ribbon Tu, Boleh Tak fiQRa ?
  • Hanya Mampu Tersenyum :D
  • Durian Oh Durian !
  • Alhamdulillah !
  • Tak Ada Keje Cari Keje !
  • Hannah Husna's 3rd B'day GA
  • REDHA !
  • KEPUTUSAN !