R I E N A ;
Dia......
Wednesday, 6 June 2012 • 12:03 • 3 comments

haaiii !
rajin jap nak update ,
sattt , tengokk tajukk cepaattt ! :'D
DIA 
(nie mesti nak cerita pasal pakwe dia kan ?)

tak ade lah , rina nak cerita pasal budak budak yang 
TAK PERNAH TENGOK RINA DEPAN DEPAN
TAPI SKYPE PERNAH :')
*amek dah caps lock heee~

ok , rina sayang diaorang !
dah rasa macam akak & abang sendiri !

1. Zieey yu - yee ! ( nuaz )
 





sporting abes akak nie :'D 
sayang kau ! 


2. Payesh Sport Spirit ! ( faiz )





*pipi tuh ! :')
terima kasih sebab sudi layan rina yang gile2 nie , :')

dieorang yang sudi dengar cerita rina , 
dieorang yang sudi kongsi cerita dengan rina .
dieorang yang selalu buat rina ketawa , macam2 lah ♥ !
dieorang kawan dalam alam maya .
sayang korang sangat 

tak tau nak tulis ape lagi sebab tengah menangis ,
Terharu !
semoga ukhuwah kami kekal :')

ok , salam sayang  :*


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , Welcome to Sofia Rina Blog . I Fifteen Years Old . living in Segamat , Johor . Thank You Blogwalking in My Blog :) c

POTPETPOTPET ;


OTHERS;



BLOG ARCHIVE;

  • Entry Bergambar : Pesta Buku Antarabangsa !
  • Rina :)
  • nenonenonenoneno !
  • Simple GiveAway by Chocolate-Vochelle Blog. Jom jo...
  • Saya Nak Brooch Ribbon Tu, Boleh Tak fiQRa ?
  • Hanya Mampu Tersenyum :D
  • Durian Oh Durian !
  • Alhamdulillah !
  • Tak Ada Keje Cari Keje !
  • Hannah Husna's 3rd B'day GA