R I E N A ;
Segmen 3 Hari : Kenali Kawan Baik by Syazlia Dan Husna
Tuesday, 25 December 2012 • 23:43 • 0 comments
 
Hari ni Rina nak join Segmen . 
yokk join ;)
 

# nak join tekan banner kay ? :*

Rina nak jawab soalan nie. keke :D


1) Nama kawan baik :  
->Nur Izzatie Lieyana binti Md.Noh *nama ayh dia skali rina bagi* -.-

2) Umur : 
->14 Tahun , sama macam Rina ;)

3) Tarikh Lahir :  
->29 October 1998 . *sentiasa di ingatan*

4) Bersekolah di :  
->SMK Palong Timur , Segamat . *sama macam rina jugak , duduk sebelah-2 lagi* :'D

5) Sifat yang korang suka mengenai kawan baik korang :  
->Pandai Layan Rina bila Rina tak ada mood . heee~

6) Sejak bila berkawan baik :  
->masa umur 4 , 5 atau 6 tahun . Dia jiran sebelah rumah :')

7) Kenangan yang paling kelakar/gila2 ketika bersama kawan baik : 
-> Masa darjah 2 dan waktu tu pertengahan bulan puasa ! Rina masa tu belum belajar puasa lagi . hihi . Izzatie dah belajar berpuasa . masa tegah hari , kiteorang main masak-2 ( masa kecik laa ) . masa semalam nya , Mak Rina ada beli kuih raya Almond London . Rina ambik satu balang , pergi makan depan dia . Lepastu boleh cakap kat dia "Kau nak tak ? " dia cakp "aku puasa" , yang rina nie bengap sangat terus makan lagi depan dia .  HAHA ~ sekarang nie kalau bosan mesti ingat waktu kecik dulu . masih terpahat di ingatan ;')
 
8) Ucapan untuk kawan baik korang : 
-> Nur Izzatie Lieyana ! Aku sayang kau sangat-2 ! kaulah Kawan , Musuh , Sahabat , Akak , semuanye kau lah ! tolong jangan lupakan aku , aku sayang kau . Terima kasih selama nie sudi dengar masalah-2 aku , sudi TEMAN aku masa sedih , gembira , otak biol . Aku TERINGIN sangat nak pakai baju sama-2 macam dulu . :') OK STOP . Tu je la kot aku nak ucapkan , tak boleh taip lagi airmata dah banyak keluar nie . fuhhh . yang penting sangat AKU SAYANGKAN KAU :*

 #Masa form 1 nie :)


# Masa form 2 :)
 tiba tiba rindu :') Orang-2 panggil kiteorang KEMBAR . Sebab mana ada dia mesti ada rina , mana ada Rina mesti ada Dia :)
ok , dah siap . TQ sangat kepada owner segmen ni , sebab buat segmen nie . dapat ucapkan ucapan dekat dia ~
Semoga Owner segmen nie . sentiasa sihat dan dirahmati ALLAH selalu .

Salam Sayang ,
SOFIA RINA :*
 


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , Welcome to Sofia Rina Blog . I Fifteen Years Old . living in Segamat , Johor . Thank You Blogwalking in My Blog :) c

POTPETPOTPET ;


OTHERS;



BLOG ARCHIVE;

  • 2013 ! ahhhh :D
  • Rindu Time ni ! :(
  • First Giveaway by SkyContactLens
  • SEGMEN SIAPA PALING JUJUR.
  • I BACK ! :*
  • Semoga Dia Sihat :'D
  • Selamat Hari Raya !
  • Gempak GiveAway by Fatin Roziana
  • Random Giveaway : Saya Nak Kad Raya Dari Nabila
  • Jatuh cinta dengan Blogskin ! ♥♥♥♥♥