R I E N A ;
Experience Giveaway By Miya & Syara
Wednesday, 27 March 2013 • 11:39 • 3 comments
 


  “A friend is someone who knows all about you and still loves you.” 
SAHABAT ibarat KACA. Sebelum TERHEMPAS, peganglah ERAT-ERAT. Jika TERHEMPAS akan BERKECAI. Andai dicantumkan semula, tidak seindah yg Asal. ('=







Kami kawan . KAMI BUDDYZ TAK KAN TERPISAH ! Diaorang tempat aku kongsi suka duka . diaorang la sape lagi :D
Dan sebenarnye antara kiteorang sekawan , aku paling manja , paling cepat menangis , cepat terasa tapi diam , cepat mengamukkk , dan membebel ! haha . tapi diaorang tak cakap ape-2 kot . tak kesahh lah , tu la cara aku rapat dgn diaorang . Sometime , kene faham hati diaorang jugak .
dan semenjak aku tukar kelas . aku dah tak cerita ape-2 dah , dah x lea manja , HAH ! rindu :'(
member rina pon hari tu ada ckap dgn rina , "Rina kau dah tak nak story ape-2 kat aku ke? dah lama kau tak story kat aku." 
Dan selalunya , kalau naik motor jalan-jalan dengan diaorng aku paling bising kat belakang ada je nak ckap ape-ape . sekaranggggg ?????
DIAM MACAM DIAORANG BAWAK PATUNG . hehe , sian diaorang .
tapi aku sayang diaorang dan tentu sekali aku sayang kawan-kawan kelas baru aku :'D 



Kelas baru kawan baru . ini laaaa . :D ramai sangattt tapi ade gambar nie je . hehe :')

"Nak tau siapa sebenarnya sahabat kita , tengok lah masa kita susah siapa yang datang :'D"
 Barney and friends :D
I love you
You love me
We're a happy family
With a great big hug
And a kiss from me to you
Won't you say you love me too?

I love you
You love me
We're best friends
Like friends should be
With a great big hug
And a kiss from me to you
Won't you say you love me too? 

Tag : Awak  , Awak , Awak .

Hadiah :

  • Miya : Topup RM 3 ( 1 pemenang)
  • Syara : Review and Bloglist ( 5 pemenang)
  • Anaziah : Peplum ( 1 pemenang) & Soft toys ( 1 pemenang)
  • Mabel : Tudung bawal Printed ( 5 pemenang)
  • Najaha : Review Blog ( 5 pemenang)
  • Ain : Topup RM 3 ( 1 pemenang)
  • Iffah : Header bercorak kulit binatang (3 pemenang)
  • Aina : Bloglist  ( 5 pemenang)
  • Aishah : Review Bloglist (2 pemenang)
  • Afifah : Bookmark (3 pemenang)
  • Syafiqah : Doodle ( 1 pemenang) Review Blog ( 1 pemenang)
  • Alja : Edit Denim Templete/ Classic Full Blog tanpa header ( 1 pemenang) Review Blog (5 orang)
  • Najwa : Header (2 pemenang)
  • Hawa Syazana : Header and cursor name (3 pemenang)
  • Princess Lens : Contact Lens ( 1 pemenang)
  • Wanny : Cincin handmade ( 1 pemenang)
  • Ismah : Brooch (2 pemenang)
  • Faezah : Topup RM 5 ( 2 pemenang)
  • Arifah : Topup RM 5 ( 2 pemenang)
  • KD : Topup RM 5 *maxis* ( 1 pemenang)
  • Zawiah : Keronsang ( 1 pemenang)
maaf jikalau entry saya seperti meluahkan perasaan . :')
Terima Kasih wahai owner GA :'D

si conteng .
Rina Maspor :)






PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , Welcome to Sofia Rina Blog . I Fifteen Years Old . living in Segamat , Johor . Thank You Blogwalking in My Blog :) c

POTPETPOTPET ;


OTHERS;



BLOG ARCHIVE;

  • Segmen Suka-suki
  • 1st Give Away Love LIMITED EDITION by cci
  • Molicious Giveaway By Nurul Ezatee
  • GEMPAK GIVEAWAY BY AFIE
  • #2 - WEEKLY GA BY SHARINA
  • Sempoi Giveaway by Aliya Tralala
  • Simple Giveaway by Ninasyahira & Sara Mysara
  • The Very First GIVEAWAY by DI
  • MKM 2'nd GIVEAWAY
  • Segmen : Saya Nak Cursor Name By Hawa