R I E N A ;
Parut...
Friday, 16 August 2013 • 02:57 • 2 comments
 

Selamat Hari Raya yang ke 9 . haha , k aku lambat wish kan ? ok , sebelum tu nak cakap "Mintak maaf atas penggunaan 'Aku' bagi yang form 3 ke atas ;)
aku terasa macam nak on lappy , nak update blog semasa membaca novel "Lafazkan Kalimah Cintamu" karya Siti Rosmizah .

 
sambung tajuk sebenar "PARUT" ok , masa kecik kecik dulu aku memang suka naik motor 'vrommmmmm' dengan harapan aku reti bawak motor masa besar nanti . tapi sekarang ? jadahhh , aku reti bawak tapi tak berani .
muka aku sekarang kat pipi sebelah kiri ada parut sikit dekat dekat dengan hidung dan sering meningatkan aku pada moto . kalau kaki sebelah kanan pulak ada parut sebab jatuh basikal . hehe

first , aku nak cerita macam mana boleh ada PARUT kat pipi ni kan :p
masa umur dalam 3 4 tahun lagi la kan , aku memang pagi pagi dah bangun dah duduk atas moto nak ikut antar akak gi sekolah rendah , so satu hari tu dengan tak sabar nya , aku lompat lompat atas bakul motor tu sebab tak sabar sabar nak gi jalan pagi pagi . haha .
masa lompat tu tak fikir apa apa sebab kecik lagi + comel lagi kan . haha tiba tiba moto tu boleh jatuh dan pipi aku kena kayu , sampai sekarang k kesan tu . kenangan masa kecik kot . k BUKTI . :p

 

zoom :

  k tak nampak sangat kan? muka konon comel. *baling penyapu*

secondly , PARUT kat kaki . yang ni pulak sebab naik basikal . baru balik dari kedai , ntah mcm mne tah kayuh boleh jatuh . luka satu badan , memang skit gila laa .
bukti x de . mls nak ambik gambar , haha .

ok , tak tau nak cite bende lagi . nanti nanti aku update lagi .
Btw , Trial PMR dah habis sebelum raya hari tu . Alhamdulillah dapat jawab :')
ok , good luck pulak bagi SPM CANDIDATES :)

Pandu Cermat , Jiwa Selamat.
Ingat lah Orang Yang Tersayang
Berhati- hati di jalan raya .
Selamat Hari Raya ! :D


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , Welcome to Sofia Rina Blog . I Fifteen Years Old . living in Segamat , Johor . Thank You Blogwalking in My Blog :) c

POTPETPOTPET ;


OTHERS;



BLOG ARCHIVE;

  • Simple Giveaway by Hannan
  • Mini Giveaway by Nurrul Ellani.
  • Mini Giveaway by Nurin Aireen
  • 1 Week Duo Raya Giveaway
  • Mid Year Giveaway by Fatin Diana
  • Mini Giveaway by Nur Zahirah
  • First Mini Giveaway by Ira Syiqin
  • Special Giveaway by Mya Farisha
  • Saya nak Blogger Card Running Man | Joong Ki
  • Giveaway Maniac from Muna & Iyraa